Shoppat med älskling idag!<3

Hejsan ! Ja som sagt skulle jag haft lite blogg Paus till den 10 , men jag kommer nog blogga lite under tiden . Men den 10 börjar jag seriöst igen;)! Idag så var jag och älskling och shoppade lite . Fick med mig lite saker hem, som jag kommer att visa om en stund. Jag har också pratat ut med Sara min barndoms vän, ja vi hade det lite struligt där på slutet. Men vi redde ut allting så det känns så jävla underbart! För egentligen så älskar vi varandra, och kommer att älska varandra tills vi dör! Så Sara om du ser detta , så är jag bara så glad , och jag älskar dig verkligen så mycket ! <3<3


Kommentarer
» Sara

Jag älskar DIG! <3<3<3<3<3

2012-05-29 08:35:46
URL: http://ffamousffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback