Dålig uppdatatering.

Men har inte haft nå tid alls . Jag har funderat jätte mycket , nu tänker jag bäretta för er att jag har träffat en kille som jag velat hållit det hemligt , han heter reico , och jag har flyttat hem till honom nu på riktigt . Allting känns jätte konstigt med tanke på att jag aldrig har bott själv eller med en jag älskar. Och att mamma inte städar mitt rum , toan och huset längre får mig att känna mig så vuxen! Jag får liksom ta jätte mycket ansvar nu, men jag älskar reico så otroligt mycket. Det känns jätte svårt i början att ha flyttat för jag saknar min familj så otroligt mycket! Så fort jag ser på barn pogram saknar jag mina bröder och så fort jag ser att jag måste städa saknar jag min mamma !;( jag älskar min familj ! Men nu är jag vuxen och måste få gå över nästa tröskel :)! För träffa familjen kan jag göra när jag vill:D hur dom hällst just nu väntar jag på Sara och larra för vi ska ut och äta ;) hörs sen kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback