Tåget.

Sitter på tåget , har köpt allt som en katt ska ha , lilla Chanel kommer ikväll :D köpte ett par jeans till mig också. Jag känner mig jätte ledsen , jag saknar min familj redan . Har liksom bara hunnit vart ifrån dem en månad , men jag saknar dom så extremt;( jag tänkte åka dit och vara där ett par dagar någon gång snart. Älskar dom mest över hela jorden. Jag blir så lycklig av att få träffa dem , dom ger mig en sån stark känsla av att älska livet , utan dom hade jag inte varit något! Men jag är vuxen nu , och måste börja vänja mig:) hehe ... Alla måste släppa taget när det väl är dags. Men nu när jag kommer fram så kommer larra och hämtar mig och Sara , vi ska till Sara . Dom följer med mig också och hämta Chanel sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback