Italienska rötter .

Visste  ni en sak , jag är ju italienare . Italienare dom brukar ju göra att kvinnorna städar, tvättar , lagar mat och sköter och huset och barnen , männen dom jobbar och kommer hem till ett rent och väl skött hem .  Tycker ni att det är fel eller rätt?  ..

Själv så skulle jag kunna leva med sådanna omständigheter . Jag är ju uppvuxen så , jag skulle vilja göra allt för min älskade , skulle kunna skrapa upp mina ben på golvet men att golvet endå lyste när han kom hem.

Min familj i italien är faktst så att kvinnorna gör det mesta , men därimot så skulle jag inte vilja göra detta om jag blev tvingad till det, utan jag vill göra det frivillgt  då är det en helt annan femma !

Men det skulle vara väldigt kul  ifall om man kunde göra dessa saker i hop tex att laga mat tillsammans det är hur mysigt som hellst , eller vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback