Svar på tal om dieten .

.. om Happy haloowweenn :D:
vilken diet går du på?
kan inte du göra ett inlägg i bloggen o skriva om det ? skulle vara intressant!! vad har du för mål och hur länge ska du gå på den?
          IP: 83.183.48.210


Svar !  ..  Hej  du , min diet  är  lite komlpiserad eftersom jag äter bara  sallad och kött ,fisk. Men nu ska jag börja med att dricka  choklad portioner , har köppt dem från apoteket .
Mina mål inom den här  dieten är att jag ska ha en fast och slimmad kropp nu till  sommaren och att mina nyckelben ska synas jätte tydligt  . Och att jag ska vara glad lycklig och inte känna mig deprimerad om jag tex hitta en klänning säger vi och den inte sitter bra på mig , så då blir jag deppig . 
Den här dieten ska jag gå på  tills jag har tagit bort alla äckliga onödiga kilon som jag inte behöver ha. 


hoppas  du fick lite svar kram 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback