Stavnings broblen ;) finns inte dom sista boksteverna i alfabetet her i italien .

Hej bloggen sitter just nu med zia Rosaria och min kusin Luisa vi sitter och dricker kaffe och spelar kort mitt i natten ;) .
Imorgon ska jag iveg och sola med min kusin Lociano , och sen frammot kvellen so drar vi ut och gor nogot kul .
Trivs verkligen her i italien , jag kenner mig so lungn . Men liksom jag er fodd i italien det er mitt hemland . Kommer sakna alla sen ner jag oker herifron men nesta or ska jag komma tillbaka for do gifter sig min kusin och do moste jag komma!

Imorgon ska jag ut och shoppa igen , ska bland annat kopa en mobil skal till min mobil hittade jettesota rosa mobil skal med diamanter po , billigt var det ockso .
Sen ska jag handla mycket mera gud vad jag lengtar tills imorgon !:D


Ciao buana notte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback