Nu känner jag mig lyklig !

Idag  fick jag ångest över att jag åt en macka , så jag kännde mig att jag bara  ville spy upp  den där mackan med tvång !  och det gjorde jag också  .
Jag har  börjat nu med att sten banta , och jag är lycklig känner mig så ren i hela kroppen.
Jag promenerar varje dag i rask takt och äter  frukt till frukost lunch i skolan (sallad )  och middag mina choklad grejs . Visst jag sakna ibland  socker suget ,men då tänker jag först igenom det riktigtordentligt om jag är värd att stoppa i mig en massa socker .

Nu på två veckor har jag gott ner 3 kilo  , men jag är glad  för nu kommer jag rasa ner om jag har börjat gått ut och gått också .

Jag och sara p var ut och gick i rask takt nu på kvällen, sen när vi kom hem gjorde vi sittupps och tränade magen ,lår och armar .





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback