points på mat !

Snodde ett inlägg från en vän,  hon räknade en massa points på maten ush vad illa det låter se här !

Cider 4,5 (33 cl)  = 8 Points, och man kanske dricker 6-7  styckna .. det blir cr = 56 Points.

Och en starköl
  ( burk/ flaska ) =  5 Points, och samma där  6-7 styckna .. =  35 Points

Vitt vin
( Ett glas, cr 3 dl ) = 11 Points,   7 glas vin =  77 Points

Rött vin
  ( Ett glas, cr 3 dl ) = 8 Points, 7 glas vin = 56 Points

Man dricker ju points för flera dagar, undra på varför man blir rund! haha ^

Ett wienerbröd = 8 Points
En semla = 12  Points
Chips ( Bara 1 dl  chips )= 2 Points )
Ahlgrens bilar ( en påse ) = 12 Points
En  eldorado påse med frasse = 28 Points
1 Snickers/ Mars / Twix = 8 Points
Gott & Blandat ( 1 Påse ) = 15 Points
En hel marabou kaka ( 150 g)  = Cr 60 Points
Billys pan Pizza ( 1 st ) = 10/ 12 Points
En pizza  = Allt mellan  20/40 points
Daimstrum =  10 Points
Mac Feast ( Bara hamburgaren ) = 15 Points

Så om jag äter en pan pizza och dricker vitt vin till det, cr 12+15 = 27. Så har jag 3 points kvar på hela dagen?
Jadu, nu fick jag mig en tankeställare iaf . (;

Visst låter det illa ??? :/ äsh fick en tanke ställare jag med L,F ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback