Svar på tal .

Läste nyss att jag fick några komentarer ;) yes okej kanske inte så värst trevliga . Men hallå bitches is mee Emelie hon som ej bryr sig ;) ...

1) Var typ att jag hade en kille som jag sa att jag älskade honom . Svar nej jag har alldrig älskat honom ! Skrev så eftersom jag trodde det . Men allt förendrades ;)

2) Att jag går på IV  och att jag alldrig kommer att få en bostad på östermal eller nå annan stans . Svar Du som skrev det kan ju för det första skriva vem du är eller e du feg ?? :::: Okej så är det jag går på IV eftersom jag pluggar upp mina betyg , går faktist skit bra för mig :D ...

3) var en som   sa om jag kallde en fest för fest . Svar fest som fest enligt mig ;)

sen var det andra komentarer , men jag bryr mig ej era snorjävlar :D .............


I am the one and onley ;) bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback