Förvirrad.

Jag är så förvirrad, dom här senaste dagarna har jag suttit och tänkt på vad jag vill bli och vad jag ska göra i framtiden.
Känner mig lite små orolig , jag vet att jag dock behöver vara orolig för allt kommer som det kommer.

Min framtid som jag skulle vilja att det såg ut , är att få bo i gullmarsplan eller östermalm och ha ett bra jobb med mycket vänner ,bra lön och ett party liv.
Min dröm ska uppfyllas jag ger mig inte. Jag står endå i bostad kö överallt här i svrige , plus att jag ska nu det här året gå på IV för att plugga upp allt jag har missat och sen fortsätta plugga som fan.
Sen så  finns det ju också mycket jobb i sthlm så det är nog inga problem.
Pengar har jag redaan, hela min familj och släkt har fört in en del pengar på mitt spar konto som jag får ta ut när jag är 18.

JAg ger alldrig upp på något jag vill !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback