varför begå självmord ?

Satt och titta lite på Google , hittade en sida om självmord och hur man tar självmord . Jag tycker att det är synd .
Man är självisk om man tar självmord , även om man har det skit jobbigt . Jag fattar inte ens varför de har sånna sidor . Jag tyckte det var väldigt obehagligt att titta och läsa , se bilder om självmord .
Jag skulae alldrig kunna göra något sådant även om jag har haft skitjobbigt . Självmord löser inte upp något . Det förvärrar bara omgivningen också.

Jag tycker att det inte borde finnas sånna sidor , dom som äger sidan värkaar ju vara helt bombade i huvodet !

Många nu förtiden tar självmord antingen sjuter ijäl sig eller hoppar framför tåg eller ta nå piller eller överdos .
Många av dem är unga .
Jag tycker att man borde dö naturligt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback