18 årsfesten var skit kul.

Igår natten blev helt suvären, började med middag hos Lizzet dom närmsta kom bjöds på tacogratäng. Sen gick vi till lokalen  jag , Mogge , Linnea , Lzze , Marika och Eva och fixade lite .
Det började lite segt , men vi  körde ÖLSPELET skit kul vi alla blev fulla men två var extrema den ena ligger och bara spryr och den andra ramlar och drack kiss haha..

Jag hade super roligt , senare mot natten kom det super mycket folk om vi inte ens visste om men det var bara trevligt.
När klockan var runt två så skulle dom flästa ta sista bussen hem , men då stack jag ,Lizze , Eva , Marika , Linda och massa andra killar dra hem till Oscar och efterfesta. Vi bastade och hade det nice.

Sen tröttnade vi att basta så vi stack till lokalen istället , många var fulla under natten och speciellt Oscar haha.
Vid halv 5 tiden gick eller ja vi försökte gå hem normalt jag , Jimmy och Linda .


Men det var super skoj !! <333  Här kommer det bilder ;)

Det var några bilder jag  alldrig tog när alla dansade och skakade  ruuumpaa ;) men andra tog bilder  ska tvinga dem att skicka dem till mig sen ;)


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback