Ska göra bloggen roligare och mer läsbart ;)

Hej alla förlåt för dåliga uppdrateringar , men jag hr värkligen fullt upp både med skolan och annat, men jag sk försöka föra mitt bästa för att göra det roligare för er när ni tittar in här.

Alla fall min dag började med att vi klassen igentligen kulle ha klass foto men lärarna sa fel vi skulle ha det den 10 september lyckat !.
Var med Sara , Emma och Marre idag , Marre hade med sig sin lilla syster till klass rummet idag skit söt var hon . 3 år och så gosig och lungn .
Annars har det väl inte hänt så  mycket mera förutom att min stalker håller på att ringa mig var trejde sekund  . Hur drygt som hälst.

Nu är det helg och njut av den puss hej.

Bobil bilder okade inte ta upp kameran hehe.. Mee and sara :D sweet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback