Ute och inne listan!



1) Utsvängda jeans ! själv har jag alldrig haft på mig sånna inte ens om jag fick pengar
för det ! USH säger jag bara.

2) Hippie fläta , visst kan vara snyggt men det var inne för några månader sen.

3) Jeans med en musn tröja , ush säger jag bara . Varför kan folk inte klä upp sig lite ?








1) Jag tycker att det är jätte snyggt när man har blusar på sig , det är trotts allt sommar
snart. Hällst vita blusar.

2) Blått nagelack är super snyggt ganska snyggt nu på sommaren också. Många har ju blåa naglar nu för  tiden.

3) Prickiga bikini är också skit snyggt, spec nu till sommaren.




Kommentarer
» Malin

Fin bikini vart kommer den ifrån ? Tack för om du svarar kram <3

2010-04-28 18:49:41
» Mee

Hej Malin , Ska jag vara riktigt ärlig så vet jag faktist inte.

Jag hittade den på google.

Men om du vill hitta nå liknande så titta in på

H&m där finns riktigt snyga prickiga bikini .

Kram håppas att du hittr någon.

2010-04-28 18:54:43
URL: http://endi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback